
Meest gestelde vragen

Bij Tintelingen kunnen medewerkers zelf hun (kerst)geschenk uitkiezen. Maar kun je de webshop ook personaliseren? Hoe zit het met verzendkosten? En is Tintelingen eigenlijk een duurzame optie? Onderstaand vind je alle antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat die van jou er niet tussen? Check dan deze pagina, of neem contact met ons op.
Kan ik een demo aanvragen?
Natuurlijk wil je graag eerst weten hoe de webshop eruitziet voor je werknemers. Je kunt daarom bij ons een demo aanvragen. Supermakkelijk! Neem contact op met een van onze accountmanagers. Zij helpen je graag verder.

Kan ik samples van verpakkingen aanvragen?
Ja, dat kan. Zo weet je precies hoe het pakket dat je werknemers uiteindelijk ontvangen eruitziet. Misschien wil je daarna nog een aanpassing doorvoeren. Geen probleem! Neem contact op met een van onze accountmanagers. Op werkdagen krijg je binnen twee uur reactie.
In hoeverre is personalisatie mogelijk?
Elk bedrijf is anders. Tintelingen luistert goed naar jouw wensen, zodat we precies passen bij de huisstijl. Elke Tinteling is daarom gepersonaliseerd naar jouw wensen. Dat geldt natuurlijk ook voor de samenstelling en de uitstraling van de webshop.
Is het mogelijk een videoboodschap te plaatsen op de shop?
Wil je Tintelingen nog meer eigen maken? Ook dat kan! Voeg dan een videoboodschap toe aan de webshop. Wanneer je medewerkers inloggen op de website, verschijnt deze video meteen in beeld. Een extra persoonlijk tintje dus.

Kan ik bij Tintelingen terecht voor andere momenten door het jaar heen?
Kerst is hét moment in het jaar om bij Tintelingen aan te kloppen. Maar je kunt natuurlijk ook de rest van het jaar bij ons terecht. Gebruik daarvoor de TintelCard. Als gever kies je de waarde van de kaart. De ontvanger kiest vervolgens zelf een cadeau uit. De kaart is pas van waarde zodra die door jou wordt geactiveerd. Je kunt dus ook kiezen voor een voorraadje ongeactiveerde TintelCards. Zo heb je altijd een uniek cadeau bij de hand, ongeacht de tijd van het jaar.
Is het mogelijk om een digitale Tinteling te versturen?
Uiteraard. Je denkt bij het ontvangen van een kerstpakket al snel aan een fysiek pakket, zoals een feestelijke doos. Maar bij elk concept kun je kiezen voor een digitale optie. Jouw medewerkers ontvangen in dat geval een mail met je logo en een welkomsttekst. Vervolgens kunnen ze meteen doorklikken naar de webshop. Een stuk milieuvriendelijker dus!
Wat doet Tintelingen aan duurzaamheid?
Wij kunnen (en willen!) er niet omheen: duurzaamheid. Natuurlijk dragen we ons steentje bij. Wist je bijvoorbeeld dat wij samenwerken met andere duurzame partners? En dat we zo min mogelijk verpakkingen toevoegen? Lees meer over duurzaamheid op deze pagina en check onze blog. Deze blogberichten gaan specifiek over duurzaamheid:
Is het mogelijk om de Tinteling op het huisadres van mijn medewerkers te laten bezorgen?
Je kunt ervoor kiezen om een Tinteling mee te geven aan je medewerkers. Maar het is natuurlijk ook een leuke verrassing als ze thuiskomen en daar een pakketje op hen wacht. Bij ons kun je de Tinteling dus ook laten bezorgen op het huisadres van je medewerkers. Wil je hier meer over weten? Informeer dan bij een van onze accountmanagers. Zij helpen je graag verder.
Moeten mijn medewerkers verzendkosten betalen voor het ontvangen van zijn/haar geschenk?
Wanneer je medewerkers hun geschenk hebben ontvangen, is het natuurlijk fijn als ze onbezorgd hiervan kunnen genieten. Er worden bij Tintelingen dan ook geen verzendkosten voor de ontvangers in rekening gebracht voor de geschenken.
Kunnen mijn medewerkers het geschenk retourneren?
Bevalt de Tinteling een van je medewerkers niet? Of is er iets misgegaan met de inhoud van het geschenk? Geen probleem, want het kerstgeschenk kan kosteloos geretourneerd worden.