
Kijkje achter de schermen – kerstdrukte

De herfst is in aantocht en dat betekent dat wij het bij Tintelingen steeds drukker krijgen! Het kerstseizoen komt er namelijk aan. ‘Na een werkdag voelt het alsof we een week werk hebben verzet’, vertelt Soet Dujardin. Ze is accountmanager bij Tintelingen en geeft een kijkje achter de schermen.
‘Klanten kunnen zelfs tot vijf dagen voor het uitreiken van het geschenk bij ons bestellen. Te laat? Dat kennen wij dus niet,' vertelt Soet Dujardin
Neem contact op met SoetVoor je het weet is het kerst
Al in januari klimt Soet in de telefoon om bedrijven te bellen. ‘Ik vraag dan of ze al weten wat ze met kerst aan hun medewerkers willen geven. Inderdaad erg vroeg in het jaar, maar hele grote bedrijven met veel medewerkers vinden dat juist fijn. Voor hen kunnen we alles op tijd in gang zetten.’
Voor Tintelingen zijn zowel grote bedrijven als de bakker om de hoek belangrijke klanten. ‘Hoewel er dus uitzonderingen zijn, maken beide type klanten vaak na de zomer keuzes voor hun kerstgeschenken. Nu dus! Het is een intensieve tijd.’ Niet alleen accountmanagers zijn druk, maar ook haar collega’s van binnendienst en inkoop. ‘Zij zorgen er nu voor dat de voorraad straks op orde is en de webshops geoptimaliseerd zijn, zodat iedereen met een Tinteling elk moment van de dag ruime keuze heeft.’ Samen meters maken dus? ‘Zeker! Na een werkdag voelt het alsof we een week werk hebben verzet!’

Kerstgeschenken stress
Ook organisaties die pas vlák voor kerst over geschenken nadenken, zijn welkom bij Tintelingen. ‘Klanten kunnen zelfs tot vijf dagen voor het uitreiken van het geschenk bij ons bestellen. Te laat? Dat kennen wij dus niet.’ Eerder contact opnemen heeft overigens wel voordelen. ‘Dan maken we een overzichtelijke planning, is er tijd voor eventuele personalisatie van de webshop en kunnen we klanten begeleiden. Kerstgeschenken regelen voor medewerkers hoeft dus niet stressvol te zijn, zeker niet als je op tijd begint.’