Veelgestelde vragen

  • Hoe kan ik Tintelingen bestellen?

    We hebben het bestellen van de Tintelingen heel eenvoudig voor u gemaakt. Via de website kunt u direct op "Direct bestellen" klikken (of vanuit de pagina van het gewenste product). Vervolgens geeft u aan welk concept, verpakking en eventuele extra's u wilt. Vul het gewenste aantal en uw gegevens in en u bestelling is geplaatst. U ontvangt later een email met een link om uw tinteling op maat te maken. Mocht u toch nog vragen hebben of hulp nodig hebben dan helpen wij u graag. U kunt ons bereiken op 073 - 690 40 51 of sales@tintelingen.nl.

  • Wat is de minimale afname bij Tintelingen?

    De minimale afname is 10 stuks. Mocht u toch minder Tintelingen willen afnemen neem dan contact met ons op via 073 - 690 40 51 of sales@tintelingen.nl.

  • Wanneer kan ik mijn Tintelingen op maat maken?

    Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u van ons een orderbevestiging. Zodra u deze getekend retour heeft gestuurd ontvangt u van ons een link om de Tintelingen op maat te maken.

  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling (de Tintelingen) ontvang?

    Nadat u de Tintelingen op maat heeft gemaakt en akkoord heeft gegeven duurt het nog maximaal 6 werkdagen voordat u ze in huis heeft. Zodra de bestelling bij onze drukker weggaat ontvangt u een track & trace e-mail om de bestelling te volgen.

  • Tot wanneer kan ik een bestelling plaatsen zodat ik nog op tijd ben voor Kerst?

    Omdat wij als geen ander weten hoe belangrijk het kerstgeschenk is voor uw medewerkers doen wij in de kerstperiode ons uiterste best om voor iedereen een leuke Ker bij iedereen de kerstgeschenken te leveren. Wij hanteren in de week voor Kerst vaak een kortere levertijd, neem hiervoor contact met ons op via 073 - 690 40 51 of sales@tintelingen.nl.

  • Wij hebben ook buitenlandse medewerkers in dienst, is de webshop van Tintelingen ook in het Engels beschikbaar?

    Ja onze webshop is standaard in het Nederlands en Engels beschikbaar. Uw medewerkers kunnen dit in de webshop zelf aanklikken.

  • De webshop is nog gesloten, waar ligt dit aan?

    Voor de opening van de webshop is het belangrijk dat de factuur betaald is en voor de kerstwebshops gaan de webshops open na 5 december 2018. U heeft zelf een datum kunnen aangeven vanaf wanneer de webshop open gaat, controleer dit voor de zekerheid op uw orderbevestiging. Mocht u toch nog een vraag hebben, neem dan contact met ons op via 073 - 690 40 51 of sales@tintelingen.nl.

  • Welke kosten kan ik verwachten?

    Bij Tintelingen+ en Tintelingen Select zijn alle kosten inbegrepen (inclusief BTW), er komen dus geen extra kosten bij voor de verpakking. Indien u voor een extra geschenk of extra's op de verpakking kiest dan zullen wij de kosten duidelijk weergeven. Bij Tintelingen Giftcards vragen wij een kleine bijdrage.

  • Kan ik de verzilvering van de Tintelingen volgen?

    Ja wij hebben speciaal voor u een managementportal gemaakt waarin u realtime de verzilvering kunt zien. U ziet hier ook wat de meest gekozen geschenken zijn en u posters downloaden om de verzilvering te verhogen.

  • Heeft u andere specifieke vragen die hier niet beantwoord worden?

    Neem dan contact met ons op via 073 - 690 40 51 of sales@tintelingen.nl.

  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

    Tot het akkoord geven van uw drukproef bij het opmaken van uw verpakking kunnen we de meeste wijzigingen nog doorvoeren. Na akkoord geven gaat alles automatisch door naar onze drukker. Neem bij een wijziging altijd zo snel mogelijk contact met ons op via 073-690 40 51.

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

    Zodra u de orderbevestiging getekend retour heeft gestuurd kunt u uw bestelling niet meer annuleren.

  • Heeft u een Tinteling ontvangen en een specifieke vraag over u (te) ontvangen geschenk?

    Veel gestelde vragen die specifiek over de gekozen geschenken of cadeaukaarten gaan of over het bestelproces hiervan zijn hier terug te vinden.